Rumah Anak Yatim Al-Khairiah

Monday, August 31, 2009 at 5:24 PM
Assalamualaikum wbt....30 Ogos 2009, sehari sebelum Hari Kemerdekaan yg ke-52, ak, khairus, bidin n puhang berkesempatan pergi ke Rumah Anak Yatim Al-Khairiah, kat Klang. Cun2 mase kitorang dtg ade program SuaRasa TV9 dpn masjid berdekatan ngan umah anak yatim tu.. sampai je sane, ak tduduk, tdiam, untuk seketika....maklumla 1st time masuk umah anak yatim...betapa daifnye asrama bdk laki, tp diorang leh hidup mcm dlm 'umah mewah'....da lbih kurang 10 minit camtu ak pon start shooting...bdk2 ni girang jer biler kitorang ade, hyperactive betul!!! smp berebut2 nk main camera ak nk amek gamba...ak bia je la, mane tau da besar diorang pon minat photography mcm ak :) then b4 nk balik, trserempak plak ngn kumpulan nasyid diorang utk under 12, tgh practise kat satu bilik, bilik ape xprasan la plak :p diorang dpt jemputan dr TV9 utk mempersembahkan nyanyian nasyid, bangga tgk diorang ni ade minat n xbuat keje yg xbfaedah :) layan la gamba bdk2 ni, hayatilah...















0 comments

Aku Raffix Alias | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com